fredag den 11. november 2011

Stormen raser stadig

Her sidder jeg og får en sang som skal få en til at slappe af, og det eneste jeg føler er et virvar af tanker som flyver fra højre til venstre, jeg føler mit hoved som det sted jeg selv flygter fra for tiden, der er så meget stress, der er lejligheds forsikring lån ting, og så er der lejren, lejren som jeg har været på siden jeg var 12, først som deltager, så som leder da jeg blev 18. Og nu er lunten så rendt ud, jeg har mistet lysten, mistet troen på mig selv, og jeg føler om alt andet, at jeg har mistet mig selv hen af vejen.

Og nu sidder jeg en tidlig, hvor jeg for første gang er en af de første oppe og klar, og det er dejlig følelse, jeg har tid til at skrive det her, jeg har i princippet tid at gå i bad, for pokker da det er mit yndlings sted at stå en kold morgen, bare stå og lade alt andet end vandets lyd glide stille ud.

Hvor har jeg tabt mig selv? Hvis jeg kigger tilbage ned af memorylane, så ser jeg en livsglad dreng som var ligeglad hvad verden synes og det rendte ham hvordan andre mennesker snakkede om ham, nu er det eneste jeg tænker på når jeg ser mine nittearmbånd, at jeg var en fordrejet lille unge skrigende om at blive set, den selv samme type, som jeg selv afskyr nu. Jeg føler at verden er mit publikum nu, jeg føler at jeg skal bevise et eller andet, og det tynger hårdt ned.

Stormen raser som titlen så stupidt siger, det betyder i bund og grund at selvom mit liv er godt, og på vej til det bedre, så har mit hoved det ikke for godt, og det skal ikke lyde som om at jeg er nede konstant, for det er slet ikke tilfældet, jeg bruger ikke den her blog for at i egentlig skal læse den, jeg bruger den kun for at få de her tanker jeg har, ned på et eller andet, det her er min dagbog ! om i så læser det, det ikke er mit problem, Bloggen er min egen psykolog - deal wtih it !

Der kommer nok mere senere idag !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar