tirsdag den 8. november 2011

Er jeg en god person eller er jeg bare god til Skuespil ?

Idag er en speciel dag. Jeg har ikke skrevet blog siden jeg gik på HF, og det er mærkeligt for jeg har jo ikke haft andet end tid på hænderne. Men lysten har ikke været der.

Lad os lige starte med det mest basale - Hvad er der sket siden sidst?

  • Jeg har fået lejlighed fra 1.dec 2011 - Og jeg er pisse glad
  • Jeg er optaget fra 1. Feb 2012 - Og jeg glæder mig !
  • Jeg har valgt at takke nej tak til Juniorlejr efter den her lejr - af personlige grunde
  • Jeg er blevet en Youtuber og er halv populær i Minecraft fællesskabet i Danmark.
  • Er blevet træt af Haderslev, både om dagen og om natten - Jeg er færdig
Og det er sådan det vigtigste i mit liv lige nu - ihvertfald de to første måske endda de 3 første. Jeg er nød til at tænke på mig selv, en ting jeg har svært ved. jeg sætter altid mit eget behov bag andre, og det er på tide at jeg forkæler mig ved at slukke for nogen af de ting og mennesker som tvinger mit hoved i knæ.

Den reelle grund til at jeg skriver blog lige netop i dag. er faktisk egentlig ikke at livet er skønt ( som det er ! )
grunden af at jeg egentlig blev provokeret af to sætninger:

  • Am I a good person - or do I just pretend well?
  • Ville du gå ind i et forhold med en udløbsdato?
For at starte med den første. Det er en sætning jeg hørte rimelig random, men som har hængt ved i mit hoved, Jeg har de sidste 2-3 år gjort ting jeg fortryder, ting som ikke kan eller skal tilgives, hverken af personen jeg gjorde ondt, eller af mig selv. Jeg fortjener alt der er sket ! jeg har selv gjort det ! har selv ladt chancerne forbigå mig !

Og den seneste tid har også vist sig at være den tid hvor jeg føler jeg har tabt mig selv. Jeg kan ikke se mig i spejl og sige " Du er som du er" For jeg ved sku ikke længere hvem det er da stirrer tilbage! og det stresser mig. Jeg håber bare at når jeg endelig kommer væk fra Haderslev - og til Odense. at det så bliver bedre :)

og afsluttende vis : Ville du gå ind i et forhold med en udløbsdato?
 - Jeg har svært ved at sige ja, men faktum er jo at jeg netop har gjort det, en pige fortalte mig inden vi begyndte at flirte, at hun hurtigt bliver forelsket, og hurtigt mister følelser for personer. Jeg overhørte hende med vilje og tænkte ikke over det før nu, hun ved godt selv hvem hun er, så navn behøves ikke :) Men tror næppe hun læser det her.
-Alt kærlighed er værd at udforske - så lad ikke tiden begrænse dig ! Men jeg ville ikke kunne gøre uden kvaler i hovedet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar