fredag den 7. februar 2014

Når man ikke kan sove...

Når man kigger lidt mere i dybden med de blogs jeg har skrevet hen over årene, min novelle, som jeg aldrig kom videre med, så er den ting som går igen, jeg mister hele tiden fodfæstet, jeg oplever nogen gange at jeg ikke længere kan se mig selv i øjnene, og se mig som jeg vil være kigge tilbage, jeg er træt af at høre at jeg er for tyk, men jeg er for doven til gøre noget ved det, jeg er træt af at andre mennesker synes de skal bestemme over mit liv, jeg er træt af andres folks meninger, og alligevel lytter jeg, overvejer, tager beslutninger på baggrund af andre folk. Hvis jeg selv kigger ind ude fra, så er jeg træt af mig, jeg er træt af at ikke holder mine meninger, at jeg ikke vil træde på mennesker, at jeg lader folk koste mig rundt, jeg har igen mistet mig, jeg og Irene, jeg gider ikke mere, jeg går i seng... Men kan ikke sove...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar