mandag den 14. marts 2011

Long time no see

Nu er det ved at være lang tid siden at jeg har skrevet sidst, men en helt masse er sket siden sidst, har været til RPG i Toftlund, et sted jeg ikke har været siden nytår, det var savnet.

Og jeg har lavet den der synopsis sammen med tøserne og spiste med Camilla og Anni på et tidspunkt i ugen

Nu er en ny uge startet og den startede godt med at komme i Kridthuset sammen med Camilla, Malene og Rasmus :D fik ikke lavet en skid, Jeg tror jeg vil skrive lidt videre på min novelle idag, hvis jeg får taget mig sammen, det er svært at starte en "karakter" op igen efter mere end et år, der har været sket meget både i mit sind og Mads' sind, Han må se at komme videre i sit "liv" ligesom os andre..

Vi ses nok senere igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar