mandag den 14. marts 2011

En lille tanke streg

En tanke strejfede mig lige før, Jeg er begyndt at se en serie som hedder Lie to me, som har fået mig til at tænke en smule,

Lad mig lige starte med at sige det her ikke er rettet mod nogen overhovedet, det er ikke fordi jeg er emo, jeg har bare en lyst til at blogge om tanker og følelser så vel som ting der sker omkring mig, det gør livet lidt sjovere, og det gør bloggen sjovere at læse.

Jeg var med i en gruppe på fire, som lavede samfundsfags projekt, en af personerne og jeg var de to eneste som lavede bare lidt, og vi fik aldrig afleveret. Idag siger min lærer så "Potter.... og company." Hun havde en lang pause hvor efter hun så mit ansigts udtryk da jeg kiggede på hende, og sagde så "og company"
Det var som om at det var MIN gruppe og ikke en gruppe bestående af 4 individer. De 3 andre sad rimelig tæt på mig, to af dem kigger på mig og udbryder så " har du ikke afleveret vores projekt endnu"

Skylden bliver altså skudt over på mig, fordi at hun siger mit navn først, og de har før skudt den over på mig da jeg ikke har været i skole.

Nu kommer vi så til det egentlige emne: Er jeg for naiv til at se hvad der foregår omkring mig ?

Jeg har en mærkelig vane, jeg prøver på at se det gode i mennesker, jeg ved der er noget i alle, nogen skjuler det bare bedre end andre, åbenbart også for mig. Jeg har set det før, jeg får skylden for ting som andre folk gør, men for gjort konsekvenserne mindre.

Jeg lader folk skubbe mig en smule rundt nogen gange, og det må jo få en ende på et eller andet tidspunkt,

Nå folks, nu vil jeg i bad og så i skole. Ses senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar