mandag den 7. marts 2011

Et nyt kaptitel

Nu sidder jeg her klokken 5 om morgenen og skriver den første af mange indlæg(forhåbentlig). Jeg sidder med Panic! at the disco i ørene. Jeg har ingen anelse om hvor det her fører hen. Mine tanker med den her blog er at skrive noget spændende for folk at læse, mine tankestreger og muligvis nogen af mine gamle skriverier.

Jeg har lige fundet min gamle novelle frem, og tror det er på tide at Mads kommer videre i sit liv, måske finde kærlighed igen efter Tanya. Vi får se.

Jeg ved ikke hvor meget man skriver i sådan en blog her.

Jeg skal vel også forklare under titlen en gang. "En blog fra indersiden af en fra ydersiden"
Det er en rimelig god beskrivelse af hvordan mit liv har set ud indtil nu og muligvis også forbliver.

Jeg har altid set mig selv en smule på ydersiden med en lille fod inde i indersiden.

Jeg går i en klasse som er 24(cirka) personer imellem 17 og 19 år. og så to personer på 20 og 21. På den måde føler jeg mig en smule ude af deres verden, jeg har oplevet det de måske endnu ikke har. Jeg har oplevet det med at kunne komme lovligt ind på Daisy f.eks

Jeg var i de små klasser en af de drenge i klassen som blev mobbet. Jeg blev mobbet op til 2.kl. hvor jeg flyttede skole og følte en klasse som den skulle være. Indtil 7 klasse kom og det hele blev vendt på hovedet. Det hele udmundede i et knivstikkeri som jeg fandt mig selv alt for tæt på.

10. klasse var noget helt andet. Jeg var stadig på ydersiden, men havde fundet mig selv midt i alt det kaos om mig. Jeg begyndte at lytte til andet musik, gå i HELT andet tøj, og fik andre venner. Jeg startede med at drikke i 10.klasse. Og det er her jeg for første gang opdager rigtig kærlighed. Lea var en af de kærester som jeg kan huske bedst fra den tid. Sammen med Maria og selvfølgelig Annemette som er en helt anden historie.

Brudet med Maria er en af de ting i mit liv som jeg fortryder mest, selv 5 år senere tænker jeg stadig på den sms jeg sendte(ja en sms) Man kan så sige der kom noget meget godt ud af det.

Nååh. Men jeg må hellere stoppe nu før det her bliver alt for langt.

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar