søndag den 27. marts 2011

Glemte jeg det ?

Jeg lærte en ny ting idag, Change-lie, Hvis man er sikker på det man ser, og så kigger væk et kort øjeblik, vil det være svært at se hvis noget er ændret, hvis det ikke spiller en stor rolle,

Jeg kan koble det over på mit eget liv, mit liv har ikke ændret sig fra for en uge siden, eller en måned siden, men alligevel føler jeg anderledes, jeg føler at der må være et eller andet som har ændret sig, men som jeg har overset, Jeg fik i den forgangne uge set en video om en mor som torturere sit barn, hun råber den stakkels dreng i hovedet, hælder hot-sauce i munden på ham, og giver ham et iskoldt bad, Bare fordi han kom op at toppes med en anden dreng i skolen,
Den video fik mig til at indse hvor meget jeg egentlig vil være Social rådgiver, jeg SKAL blive det, koste hvad det vil.
Jeg var på Rømø til fødselsdag hos Marc, hvilken var første gang i lang tid, hvor jeg virkelig kan sige jeg havde det sjovt uden noget som skulle ruinere det, første gang siden nytår hvor jeg var fuld, ikke fordi jeg holder score på det, men der går længere imellem nu, og jeg har det helt fint med det,(hov nej det er faktisk løgn, jeg var til Torsdags Quiz på tribunen med Annie, Malunse og Dennis.)

Jeg kendte 4 personer til den her fødselsdag, og faldt hurtigt i snak med de andre, den ene pige fik givet mig navnet Spotter istedet for Potter, jeg kan stadig ikke huske hvorfor ? xD men det må Natasja vide :P Sjovt var det ihvertfald

Jeg skriver videre senere, nu vil jeg i seng !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar